Smart Yaşam Konsepsiyası

Yaxşı Bir Həyat Hər Kəsin Haqqıdır

Test

Yaşamaq hüququ əsas konstitusiya hüququdur. Bu hüquq fərdlərin müvafiq şəraitdə yaşamaq istəyi olmadıqda tam mənasını itirir.

Bu günlərdə müştərilərimizin özünü mümkün qədər rahat hiss etmələri üçün demək olar ki, hər cür xidməti yerində təklif edirik. Günümüzdə çoxsaylı xidmətlər fərqli sahələrdə fərqli məkanlarda təqdim edilir və vaxt məhdudiyyəti ilə üzləşən müştərilər üçün bu hal böyük narahatçılıq yaradır. Ələlxüsus da güclü tıxacların olması həmin xidmətləri vaxtında əldə etmək imkanını mümkünsüz edir.

Bazar təhlili və araşdırması nəticəsində Maqro Qrup müştəri məmnuniyyəti və rahatlığını ön planda tutan unikal “Win-Win” (“Qazan-Qazan”) siyasətinə əsaslanan konsepsiya hazırladı.

“Yaşamaq hüququ” əsas konstitusiya hüququdur

Test 2

Konsepsiya və Baxış (vizyon)

Maqro Qrupun vizyonuna insanların yeni həyatdan həzz alacağı layihələrin həyata keçirilməsi daxildir. Şirkət həmçinin müştərilərinə həyatlarını daha rahat, faydalı və sabit hala gətirə biləcəkləri yolları da göstərir.

Maqro Qrupun "Smart Yaşam" konsepsiyası ev, iş yeri və ictimai yer daxil olmaqla, bütün mühitlərdə daha yüksək həyat standartlarını ehtiva edir. Buradakı məqsəd tam yeni və yüksək keyfiyyətli xidmətlər paketini təklif etmək, nəticədə bazar lideri olmaqdır. Bundan əlavə, şirkət həm daimi, həm də yeni müştərilərinə ən yüksək keyfiyyətli xidməti göstərmək inancına sadiq qalır.

Maqro Qrupun Smart Yaşam Konsepsiyası Nədir?

Əvvəla, MAQRO Qrup şirkətlərinin gördüyü hər bir iş müştərinin tələb və istəklərini nəzərə alaraq edilir. Müştərilərimizin nə istədiklərini bilmək üçün biz araşdırmalar aparır, sorğular keçiririk. Belə ki, bütün məhsullarımız onların ehtiyaclarını ödəyir. 

Məhz bunu nəzərə alaraq şirkət Gürcüstanın ən məşhur yaşayış kompleksi olan Green Budapeşti tikdi. Yaşıllıqlar, oyun meydançaları, terraslar, açıq və qapalı idman meydançaları, yerüstü və yeraltı dayanacaqlar və keyfiyyətli iş onu sakinlər üçün ən əlverişli yerə çevirir. Əslində, əlavə vaxt və pul tələb edən bütün rahatlıq elementləri burada bir arada cəmlənmişdir. Kompleks sakinləri “MAQRO İnşaat”ın Smart Yaşam konsepsiyasının nədən ibarət olduğunu tam bilirlər və onun bütün üstünlüklərindən istifadə edirlər.

Smart Yaşam Konsepsiyasının Müsbət Tərəfləri

Yaşayış kompleksinin inşası bu gün bazarda alternativi olmayan Smart Yaşam konsepsiyasının müsbət tərəflərini ortaya qoydu. Layihə təcrübəmizi zənginləşdirdi. Onu təcrübədə tətbiq etməkdən ötrü tikintinin keyfiyyətini artırdıq, o cümlədən "Smart Yaşam" konsepsiyasının əhatə dairəsini də genişləndirdik. Daha sonra bu təcrübəyə əsaslanaraq müştərilərin gözləntilərinə cavab verə bilmək üçün Maqro İnşaat yaşıllıqlar, açıq fitnes mərkəzləri, üzgüçülük hovuzları və ticarət sahələri baxımından daha dəbdəbəli olan Green Diamond yaşayış kompleksinin tikintisinə başladı. 

Mercure Tbilisi Old Town oteli 22 Privilege Deluxe , 2 əlil qonaq otağı, 35 Superior, 29 Twin, 7 double, 6 single suites və 1 Executive suite otağı olmaqla 102 otaqdan ibarətdir. Bütün otaqlar geniş və rahat çarpayılar, çay və qəhvə hazırlama avadanlıqları, Mercure markasından olan xüsusi məişət əşyaları ilə təchiz edilmişdir və hər bir otaqda dinc bir atmosfer hökm sürür.

Deyilənlər bununla bitmir. Maqro Qrup şirkəti öz yaşayış komplekslərində yaşayan yeni sakinlərin ehtiyaclarını çox gözəl bilir. Buna görə də onların ehtiyaclarını qarşılamaq, ələlxüsus da evi onların yaşaması üçün ən ideal və rahat bir məkana çevirmək üçün şirkət sakinləri mebel, daxili və xarici dekor və s. kimi ehtiyaclar ilə tam şəkildə təmin edir. Bu məqsədlə biz Maqro Home alt markasını yaratdıq. Bu markaya Gloria mebel fabriki,  Bellissa mebel mağazaları şəbəkəsi  və ev aksesuarları, məişət texnikası və ətirlərdən ibarət dünya brendi olan Madame Coco brendi daxildir.

Qeyd etməliyik ki, “Smart Yaşam” konsepsiyası çərçivəsində Maqro İnşaatın yuxarıda qeyd olunan yaşayış komplekslərinin sakinlərinə özlərini rahat hiss etmələri üçün xüsusi təkliflər və endirimlər təklif edilir ki, onlar da bundan yararlana bilərlər.

Müştərilərin hüquqlarının və rahatlığının qorunması “Smart Yaşam” konsepsiyasının əsasını təşkil edir. Digər tərəfdən, dadlı yeməyin heç də az əhəmiyyət kəsb etmədiyini düşünərək Maqro Qrup ənənəvi gürcü və Avropa mətbəxləri və şirniyyatlarını təklif edən, Maqro Food-un başqa bir alt brendi olan Dinehall restoranlarını yaratdı.

Burada da Maqro Qrupun müştəriləri xüsusi qonaqlar hesab edilir, onlar xüsusi təklif və endirimlərdən yararlana bilirlər.

Habelə, Maqro Qrup təkcə Green Budapeşt və Green Diamond sakinlərini nəzərə almır. Eyni zamanda biz turizmin bu ölkə üçün nə qədər vacib sahə olduğunu bildiyimizdən turistləri də böyük məmnuniyyətlə qarşılayırıq.

Biz çox yaxşı bilirik ki,

Maqro Turizm markasına Gürcüstanın bütün xüsusi tarixi və mədəni elementləri daxildir. Mercure Tbilisi Old Town və Ibis Style Tbilisi otelləri turistlərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək üçün peşəkarcasına işləyir və əlindən gələni əsirgəmir.

Ancaq Maqro Qrupun mənzil kompleksində yaşamağa başlayanda dərhal klub üzvünə çevrilirsiniz. Bu klub sizin hüquqlarınıza, istəklərinizə və rahatlığınıza dəyər verir.  Maqro Qrup hər kəsin çox yaxşı həyata layiq olduğunu bilir. Bu səbəbdən Maqro Qrup "Smart Yaşam" konsepsiyasını həyata keçirməyi və bu konsepsiyanı genişləndirərək təkmilləşdirməyi planlaşdırır.

Smart Yaşam Konsepsiyası

Yaxşı Bir Həyat Hər Kəsin Haqqıdır

Test

Yaşamaq hüququ əsas konstitusiya hüququdur. Bu hüquq fərdlərin müvafiq şəraitdə yaşamaq istəyi olmadıqda tam mənasını itirir.

Bu günlərdə müştərilərimizin özünü mümkün qədər rahat hiss etmələri üçün demək olar ki, hər cür xidməti yerində təklif edirik. Günümüzdə çoxsaylı xidmətlər fərqli sahələrdə fərqli məkanlarda təqdim edilir və vaxt məhdudiyyəti ilə üzləşən müştərilər üçün bu hal böyük narahatçılıq yaradır. Ələlxüsus da güclü tıxacların olması həmin xidmətləri vaxtında əldə etmək imkanını mümkünsüz edir.

Bazar təhlili və araşdırması nəticəsində Maqro Qrup müştəri məmnuniyyəti və rahatlığını ön planda tutan unikal “Win-Win” (“Qazan-Qazan”) siyasətinə əsaslanan konsepsiya hazırladı.

“Yaşamaq hüququ” əsas konstitusiya hüququdur

Test 2

Konsepsiya və Baxış (vizyon)

Maqro Qrupun vizyonuna insanların yeni həyatdan həzz alacağı layihələrin həyata keçirilməsi daxildir. Şirkət həmçinin müştərilərinə həyatlarını daha rahat, faydalı və sabit hala gətirə biləcəkləri yolları da göstərir.

Maqro Qrupun "Smart Yaşam" konsepsiyası ev, iş yeri və ictimai yer daxil olmaqla, bütün mühitlərdə daha yüksək həyat standartlarını ehtiva edir. Buradakı məqsəd tam yeni və yüksək keyfiyyətli xidmətlər paketini təklif etmək, nəticədə bazar lideri olmaqdır. Bundan əlavə, şirkət həm daimi, həm də yeni müştərilərinə ən yüksək keyfiyyətli xidməti göstərmək inancına sadiq qalır.

Maqro Qrupun Smart Yaşam Konsepsiyası Nədir?

Əvvəla, MAQRO Qrup şirkətlərinin gördüyü hər bir iş müştərinin tələb və istəklərini nəzərə alaraq edilir. Müştərilərimizin nə istədiklərini bilmək üçün biz araşdırmalar aparır, sorğular keçiririk. Belə ki, bütün məhsullarımız onların ehtiyaclarını ödəyir. 

Məhz bunu nəzərə alaraq şirkət Gürcüstanın ən məşhur yaşayış kompleksi olan Green Budapeşti tikdi. Yaşıllıqlar, oyun meydançaları, terraslar, açıq və qapalı idman meydançaları, yerüstü və yeraltı dayanacaqlar və keyfiyyətli iş onu sakinlər üçün ən əlverişli yerə çevirir. Əslində, əlavə vaxt və pul tələb edən bütün rahatlıq elementləri burada bir arada cəmlənmişdir. Kompleks sakinləri “MAQRO İnşaat”ın Smart Yaşam konsepsiyasının nədən ibarət olduğunu tam bilirlər və onun bütün üstünlüklərindən istifadə edirlər.

Smart Yaşam Konsepsiyasının Müsbət Tərəfləri

Yaşayış kompleksinin inşası bu gün bazarda alternativi olmayan Smart Yaşam konsepsiyasının müsbət tərəflərini ortaya qoydu. Layihə təcrübəmizi zənginləşdirdi. Onu təcrübədə tətbiq etməkdən ötrü tikintinin keyfiyyətini artırdıq, o cümlədən "Smart Yaşam" konsepsiyasının əhatə dairəsini də genişləndirdik. Daha sonra bu təcrübəyə əsaslanaraq müştərilərin gözləntilərinə cavab verə bilmək üçün Maqro İnşaat yaşıllıqlar, açıq fitnes mərkəzləri, üzgüçülük hovuzları və ticarət sahələri baxımından daha dəbdəbəli olan Green Diamond yaşayış kompleksinin tikintisinə başladı. 

Mercure Tbilisi Old Town oteli 22 Privilege Deluxe , 2 əlil qonaq otağı, 35 Superior, 29 Twin, 7 double, 6 single suites və 1 Executive suite otağı olmaqla 102 otaqdan ibarətdir. Bütün otaqlar geniş və rahat çarpayılar, çay və qəhvə hazırlama avadanlıqları, Mercure markasından olan xüsusi məişət əşyaları ilə təchiz edilmişdir və hər bir otaqda dinc bir atmosfer hökm sürür.

Deyilənlər bununla bitmir. Maqro Qrup şirkəti öz yaşayış komplekslərində yaşayan yeni sakinlərin ehtiyaclarını çox gözəl bilir. Buna görə də onların ehtiyaclarını qarşılamaq, ələlxüsus da evi onların yaşaması üçün ən ideal və rahat bir məkana çevirmək üçün şirkət sakinləri mebel, daxili və xarici dekor və s. kimi ehtiyaclar ilə tam şəkildə təmin edir. Bu məqsədlə biz Maqro Home alt markasını yaratdıq. Bu markaya Gloria mebel fabriki,  Bellissa mebel mağazaları şəbəkəsi  və ev aksesuarları, məişət texnikası və ətirlərdən ibarət dünya brendi olan Madame Coco brendi daxildir.

Qeyd etməliyik ki, “Smart Yaşam” konsepsiyası çərçivəsində Maqro İnşaatın yuxarıda qeyd olunan yaşayış komplekslərinin sakinlərinə özlərini rahat hiss etmələri üçün xüsusi təkliflər və endirimlər təklif edilir ki, onlar da bundan yararlana bilərlər.

Müştərilərin hüquqlarının və rahatlığının qorunması “Smart Yaşam” konsepsiyasının əsasını təşkil edir. Digər tərəfdən, dadlı yeməyin heç də az əhəmiyyət kəsb etmədiyini düşünərək Maqro Qrup ənənəvi gürcü və Avropa mətbəxləri və şirniyyatlarını təklif edən, Maqro Food-un başqa bir alt brendi olan Dinehall restoranlarını yaratdı.

Burada da Maqro Qrupun müştəriləri xüsusi qonaqlar hesab edilir, onlar xüsusi təklif və endirimlərdən yararlana bilirlər.

Habelə, Maqro Qrup təkcə Green Budapeşt və Green Diamond sakinlərini nəzərə almır. Eyni zamanda biz turizmin bu ölkə üçün nə qədər vacib sahə olduğunu bildiyimizdən turistləri də böyük məmnuniyyətlə qarşılayırıq.

Biz çox yaxşı bilirik ki,

Maqro Turizm markasına Gürcüstanın bütün xüsusi tarixi və mədəni elementləri daxildir. Mercure Tbilisi Old Town və Ibis Style Tbilisi otelləri turistlərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək üçün peşəkarcasına işləyir və əlindən gələni əsirgəmir.

Ancaq Maqro Qrupun mənzil kompleksində yaşamağa başlayanda dərhal klub üzvünə çevrilirsiniz. Bu klub sizin hüquqlarınıza, istəklərinizə və rahatlığınıza dəyər verir.  Maqro Qrup hər kəsin çox yaxşı həyata layiq olduğunu bilir. Bu səbəbdən Maqro Qrup "Smart Yaşam" konsepsiyasını həyata keçirməyi və bu konsepsiyanı genişləndirərək təkmilləşdirməyi planlaşdırır.